Followers

Saturday, March 26, 2011

bz mEmanjanG..

aku bosan giler hAry nihh..
c dEa plak bz ..
haisshh.. giler busan..
paler dah berpinar2 dh.. dok umah jer..
x de spe nk ajak aku kuar lepax ker??
ajak lah aku lpak..
if aku free mmg aku g.
..
ary nie c dea p service ven ORENG ksyangan dea uh..
tkilan sgt ngn pgaI dea ary nih.
1 hary kt bengkell..
x leh ke nk cOll hakuh..

mcm lh dea yang repair..
walhal dea tgok jer...
aku call dea manyak kli..
tp tanak pick Up.
biler aku dh antar mcg ckap npe x nk
answer bru lah thegeh2
tepon,, x dgar lah ini lah itu lah..
bukan skali kot aku tepong.. byak kli kot. asal weh??
bz sgt?? menyrup jer darah aku..
fedUPP lah weh klo cm nihh..
..
.

last2 aku off fon..
layan fb ..
bru ilang sket ni ha stress aku..



sekian.....

No comments:

Post a Comment

hi friend