Followers

Wednesday, April 7, 2010

?/!@#$%^&*()_+=-@#$1^%#

ok..
kisah aku ngan die tu..
ltak tpi dulu..
aku nak chiter pasal khidupan aku kt poli lakk..
aku blajar at politeknik sultan idris shah at sabak bernam
tempat ni mmg ulu giler..
jaoh dari kawasan bandar...
mmg pedalaman giler..
kalo nak kuar g bandar an amek mase paling kurang
pon setengah jam..
mmg hidop kt sini batak giler...
kt sini kalo dak2 bwak dtg kfc,mc'd ,pidza ker
n papae je la yg berkaitan ngan fast food....
sume jadi cam kebuloq,,,
cam tak pernah jumpe thing tu..
mmg batak giler2... termasok lah aku.. hahahaha

kat poli ni aku amek course certificate of civ!l engineering.
baru sem 1. maseh net2 ag..
aku bukan la dak yang hot kt sini...

TODAY,,aku nak citer pasal roomate aku n classmate aku..??
nak dijadikan cerita..
sorang drpd roomate aku tu satu course ngan aku..
aku ingat senag la dpat member 1 course an..
upenyer die wat taik.....
aku tak tahu la nape die anti sgat2 kat aku..
n aku tak tahu ape salah aku ngan die,,
boleh ker die g burok2kan aku at budak2 bilek.
bukan stakat dak bilek je jadi anti ngan aku
tp dak2 classmate aku pon wwat muke ngan aku.
aku tak pham la die ni org ke aper...
aku mmg respect giler ar kat die..
krane bjaye smpaikan wahyu..
susah tu nak sampaikan wahyu..
tgok cam pengorbanan nabi tu.
bukan maen susah ag an an an..
.aku gelarkan die mumy of pin..
maklom lah.. kire die ni secatery ayah pin la.
hahahaah.
aku tak paham sgt2 pgai org cam die..
die ni seorng yg ske mengumpat.megutuk.mengeji n byak ag la...
dats y la gg die tersembOr (jOnggOs).
hahahaha..
ok,, oleh krane akutelah dipulaukan oleh dak2 lam bilek aku..
so hidup aku ni sebagai peminta sedkah..
aku mne tido at bilek tu ag..
walaupon bukan salah aku
aku mengalah..aku tahu satu hari nty aku akan mencapai kebhgiaan.
chewah....
aku skrang ni menginap di bilek atikah adha..
die pham sgt ngan pgai aku..
die sorang je lah sahabat hidup mati aku kt poli ni..
die ni mmg baek giler..
die bg aku tompang tido kt bilek die..
aku suke kawaN Ngan die..
kitoang mmg satu kepaler..
ewh tluper lak..
aku ade ag sowang shabt karib bff forever ever and ever lah..
name die nur azlin bt johor..
aku call die kak lynn..
die ni sowang yang sgat baek giler la..
die pon same kne pulau nagn dak kelas..
si mumy of pin tu la yang myampaikan wahyu..
ksian kak lynn.

skunk ni aku rase aku da tau nape mumy of pin tak suke kat aku..
aku dapat info dri sumber2 yang dipercayai
o lbih dikenali sebagai ahli2 para2 anbiya la an.
.actually mumy of pin tu jeles kat aku cox akku dpat jaadi
bendahari dlam polibridget..
ye la..
die tak dpat pape jwtn an
biase la.. prasaan cemburu dan hasad dengki tu byk menyelubung dalam diri die tu...
ag satu si mumy of pin ni bodo sgt.. cube la kawal sket prsaan tu tu.
nmpak sgt byak setan dlam diri tu..

aku da letih la..
esok aku smbung k...
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........................









No comments:

Post a Comment

hi friend