Followers

Tuesday, April 6, 2010

aku dan dia..

pada tanggal 18-10-2006
aku tlah menemui cinta ku..
sbanyer aku knal ngan die da lame..
just member2 jer..
tak sangke plak leyh ade prasaan cinta antara kitoang berdue...
kisah ni terjadi secara tidak sengaje..
cite die mcm ni..
one day,,
membe aku @ x neighbour hood aku msok wad.
name die PIAN..
THANKS to you pian..kalo tak kerane ko.
aku ngan chayunku tak knal...
so, aku dtg jer la mlawat..
x sangke plak die dtg jengok gak..
mse tu aku biase2 jer la..
pas2 aku da pnat..igt nak balik..
tetibe die ajak g jenjalan..
so,aku tak lepas kan peluang..
g jer la an..
owg da ajak..
then mse tgah jalan2 die pgang tgan aku..
tekejut la an..malu shiot time tu..
aku cpat2 la sentap..
then die pgang ag tgan aku..
pastu aku pandang r muke die..
then aku tanye..
nape pgang tgan aku..
pastu die leyh lak ckap 'kite kan da kapel'
seram sejok mak dgar..
malu ,segan, mcm2 lagi arh menyelubung perasaan aku ni..
so disini lah bermulanya kisah cinta ku...


to be continue........

1 comment:

hi friend